Situacija:
Lietuvos pramonininkų konfederacija yra didžiausia ir solidžiausią reputaciją turinti, daugumą Lietuvos gamybos įmonių, mokslinių tiriamųjų institutų bei mokymo įstaigų atstovaujanti nevyriausybinė organizacija. Lietuvos pramonininkų konfederacijos šaknimis galima laikyti „Lietuvos pramonininkų sąjungą“, įkurtą 1922 m. Praėjus beveik 60 metų, 1989 m. Steigiamasis Lietuvos pramonininkų asociacijos suvažiavimas atkūrė prieškaryje veikusią sąjungą.
90-ųjų pradžioje vienas iš organizacijos vadovų Mykolas Aleliūnas sukūrė LPK identifikacinį ženklą, kuris sėkmingai atspindėjo organizacijos charakterį 20 atkurtos Nepriklausomybės metų. Tačiau po LPK atsinaujinimo šio dešimtmečio pradžioje, konfederacijai iškilo būtinybė komunikuoti naująją LPK viziją, dinamiką ir užsibrėžtus tikslus.
Sprendimas:
Atlikus kokybinį tyrimą ir analizę, buvo sukurta LPK naująją energiją perteikianti grafinė kalba, skirta komunikuoti išryškintas organizacijos vertybes – draugiškumą gamtai ir žmogui, tarptautinių ryšių plėtojimą ir šalies ekonomikos stiprinimą.
Naujasis stilius kartu atlieka ir narius konsoliduojantį faktorių, taip pat aiškiai reprezentuoja nacionalinį charakterį tarptautinėje arenoje.
Tiek konfederacijos nariai, tiek ir viešoji opinija naująjį LPK identitetą įvertino labai pozityviai.