
Foto: Paulius Gasiūnas
Apie studijos įkūrėją
25 metų patirties brendinge – daug tai ar mažai? 15 metų rašomų pastabų ir įžvalgų "Dizainologijoje" apie dizainą – beje, ar buvote ten kada užsukę? Viliuosi, jog jos jums padės geriau suprasti ir susigaudyti socialinės komunikacijos labirintuose. Vienas iš šešių grafinio dizaino profesorių Lietuvoje ir vienintelis tarp jų, turintis meno licenciato laipsnį.
O juk viskas prasidėjo 1990 m., kuomet baigęs Dailės institutą (dabar VDA), tarpininkaujant neprilygstamajam Philippe Starck, išvažiavau į Paryžių (į L'Ecole Nationale Supérieure de Création Industrielle) toliau mokytis dizaino ir tapau pirmuoju lietuviu po sovietų režimo griūties ištrūkusiu į Paryžių, kuriame siurbiau žinias ištisus 4 metus. Kaip atrodė tuometinis Paryžius galite suprasti pažiūrėję 1991 m. André Techiné filmą "J'embrasse pas". XXI amžiuje mokslai užsienyje nieko nebestebina, bet anuomet...
Visgi noras kurti grąžino į Lietuvą, į reklamos agentūrą Lowe Age (dabar Fabula), vėliau į TBWA\Vilnius, kuriose padėjau rasti savo klientus tokiems brendams, kaip BMW, Rover, Land Rover, Mini, Unilever, Johnson & Johnson, 3M, IBM, Novartis, Mobil, McDonald’s, Knorr, Lilly, Roche, DHL, Electrolux, Bic, Bahlsen, Henkel, Nivea, GlaxoSmithKline, Nordea (dabar Luminor), neužmirštant ir lietuvių – Kaišiadorių agrofirmai, Klaipėdos maistui, Baltic Amadeus, Sisnetai, Omnitel, Bitei, Comliet, Baldų rojui, Narbutui, Lietuvos taupomajam bankui (dab. Swedbank), Lietuvos žemės ūkio bankui (dabar Luminor), SBA baldams, Draudai, Vilniaus bankui (dabar SEB), Baltmanui, Montonui, Utenos trikotažui, Anykščių vynui, Ingman vegai, Naujajai rūtai, Lietuvos įmonių katalogui, Finastai, Armitanai (Žygio batams), Alitai, Utenos alui, Rimi, TV3, Power Hit Radio ir daugeliui kitų.
2004 m. įvyko lūžis – ne tik Lietuva tapo Europos sąjungos dalimi, bet ir aš įkūriau savo dizaino studiją "Mata Hari", dedikuotą vizualiniam brendingui bei buvau pakviestas dėstyti Vilniaus dailės akademijoje Dizaino katedroje (dabar – Grafinio dizaino katedroje). Per šiuos metus "Mata Hari" grafinio dizaino priemonėmis padėjo ir padeda formuoti ir įtvirtinti savąjį "aš" daugeliui valstybinių įstaigų ir privačių įmonių. Lygiagrečiai dalinuosi savo patirtimi su jaunąja dizainerių karta, trokštančia rasti savo vietą komunikacijos pasaulyje.
Ateitis? Ateitis daugeliu atveju priklauso nuo mūsų – dizainerių.
Pagrindinės veiklos sritys:
• Brendingas privačiam ir viešam sektoriui
• Brendingas privačiam ir viešam sektoriui
• Prezentacijos
• Ekspertizės

What's Next konferencijoje, 2014. Foto: Linas Žemgulis