HOW CHALLENGER BRANDS CAN COMPETE AGAINST BRAND LEADERS 2009 BY ADAM MORGAN
Didelis nebūtinai suvalgo mažą, bet greitas visada suvalgo lėtą.
1 idėja: Rinkos lyderiai yra jėga, į kuria reikia atsižvelgti, tačiau atsirandantys nauji brendai vis tiek gali jiems mesti iššūkį.
2 idėja: Brendai, metantys lyderiams iššūkį, turi kovoti su vis skeptiškesniais, stresuotais ir besiblaškančiais vartotojais.
3 idėja: Ribos tarp skirtingų produktų neryškios, todėl didėja konkurencija.
4 idėja: Patirties trūkumas, būdingas daugeliui besivaržančių su lyderiais brendų, leidžia jiems užduoti esminius klausimus. 8 kredo, apibūdinantys, kaip linkę elgtis tokie brendai: a. protingo naujoko naivumas (pvz., Swatch); b. ryškus, lyg švyturys, identitetas; c. idėjų lyderystė kategorijoje (pvz., Body Shop); d. vizualūs permainų simboliai (pvz., Gateway 2000 karvė); e. auka/-os vardan emocinių santykių su vartotojais (pvz., Saturn); f. vartotojų lūkesčlų viršijimas; g. nestandartinės komunikacijos ir RsV naudojimas, siekiant tapti popkultūros dalimi (pvz., Energizer); h. koncentruotis į idėją, o ne į vartotoją.
5 idėja: stiprios vertybės ir emociniai santykiai su klientais yra gyvybiškai svarbūs besivaržančių su lyderiais prekių ženklams.
6 idėja: įpročiai dažniausiai formuoja vartojimo ritmą, tačiau galingi simboliai gali tai pakeisti.
2 idėja: Brendai, metantys lyderiams iššūkį, turi kovoti su vis skeptiškesniais, stresuotais ir besiblaškančiais vartotojais.
3 idėja: Ribos tarp skirtingų produktų neryškios, todėl didėja konkurencija.
4 idėja: Patirties trūkumas, būdingas daugeliui besivaržančių su lyderiais brendų, leidžia jiems užduoti esminius klausimus. 8 kredo, apibūdinantys, kaip linkę elgtis tokie brendai: a. protingo naujoko naivumas (pvz., Swatch); b. ryškus, lyg švyturys, identitetas; c. idėjų lyderystė kategorijoje (pvz., Body Shop); d. vizualūs permainų simboliai (pvz., Gateway 2000 karvė); e. auka/-os vardan emocinių santykių su vartotojais (pvz., Saturn); f. vartotojų lūkesčlų viršijimas; g. nestandartinės komunikacijos ir RsV naudojimas, siekiant tapti popkultūros dalimi (pvz., Energizer); h. koncentruotis į idėją, o ne į vartotoją.
5 idėja: stiprios vertybės ir emociniai santykiai su klientais yra gyvybiškai svarbūs besivaržančių su lyderiais prekių ženklams.
6 idėja: įpročiai dažniausiai formuoja vartojimo ritmą, tačiau galingi simboliai gali tai pakeisti.
Pagrindinė idėja:
Brendai neturi pasiduoti vien todėl, kad jie nėra pirmaujantys rinkoje. Nors neabejotinai yra kliūčių, su kuriomis susiduria mažos ir ambicingos įmonės, jos taip pat turi privalumų, kurių kiti, labiau patyrę brendai neturi. Apsiribokite dviem rinkodaros veiksmais. Būti Nr. 1 reiškia mąstyti, kaip Nr.2.