Transform Your Business by Being Remarkable 2009, Seth Godin
1 idėja: dėl savo gausumo reklama praranda savo galią.
2 idėja: kad jūsų produktas ar paslauga išsiskirtų šiuolaikiniame pasaulyje, jis turi būti išskirtinis.
3 idėja: rizikuoti šiandien yra saugesnė strategija nei visiškai vengti rizikos.
4 idėja: sutelkite dėmesį į klientus, kurie nori išbandyti ką nors naujo ir jus reklamuoti.
5 idėja: rinkodara yra produktų išradimas, o ne tik jų pardavimas juos pagaminus.
6 idėja: orientuokitės į žmones, kurie ieško jūsų siūlomo problemos sprendimo ir įvertinkite šios rinkodaros žingsnio efektyvumą.
7 idėja: daugelis kompanijų bijo, kad tapimas išskirtiniais atneš pokyčių, kritikos bangą ir galimybę būti išjuoktais,.
2 idėja: kad jūsų produktas ar paslauga išsiskirtų šiuolaikiniame pasaulyje, jis turi būti išskirtinis.
3 idėja: rizikuoti šiandien yra saugesnė strategija nei visiškai vengti rizikos.
4 idėja: sutelkite dėmesį į klientus, kurie nori išbandyti ką nors naujo ir jus reklamuoti.
5 idėja: rinkodara yra produktų išradimas, o ne tik jų pardavimas juos pagaminus.
6 idėja: orientuokitės į žmones, kurie ieško jūsų siūlomo problemos sprendimo ir įvertinkite šios rinkodaros žingsnio efektyvumą.
7 idėja: daugelis kompanijų bijo, kad tapimas išskirtiniais atneš pokyčių, kritikos bangą ir galimybę būti išjuoktais,.
Pagrindinė žinutė:
Šiuolaikinėje perpildytoje rinkoje nebėra vietos „paprastiems“ produktams ar paslaugoms; arba tu esi išskirtinis arba miršti. Norint tapti išskirtiniu, reikia drąsiai rizikuoti ir nesijaudinti dėl kritikos. Tada, kai pradedate skleisti informaciją apie savo produkto ar paslaugos išskirtinumą, turite orientuotis į žmones, kurie nori išbandyti naujus dalykus ir nori (ir geba) skleisti žinią kitiems. Jei pastebėsite, kad jūsų įmonė atsilieka nuo rinkos lyderės, atsispirkite norui tiesiog pamėgdžioti tai, ką ji daro.