Transform Your Business by Being Remarkable 2009, Seth Godin
1 idėja: dėl savo gausumo reklama praranda savo galią.
2 idėja: kad jūsų produktas ar paslauga išsiskirtų šiuolaikiniame pasaulyje, jis turi būti išskirtinis.
3 idėja: rizikuoti šiandien yra saugesnė strategija nei visiškai vengti rizikos.
4 idėja: sutelkite dėmesį į klientus, kurie nori išbandyti ką nors naujo ir jus reklamuoti.
5 idėja: rinkodara yra produktų išradimas, o ne tik jų pardavimas juos pagaminus.
6 idėja: orientuokitės į žmones, kurie ieško jūsų siūlomo problemos sprendimo ir įvertinkite šios rinkodaros žingsnio efektyvumą.
7 idėja: daugelis kompanijų bijo, kad tapimas išskirtiniais atneš pokyčių, kritikos bangą ir galimybę būti išjuoktais,.

Pagrindinė žinutė:
Šiuolaikinėje perpildytoje rinkoje nebėra vietos „paprastiems“ produktams ar paslaugoms; arba tu esi išskirtinis arba miršti. Norint tapti išskirtiniu, reikia drąsiai rizikuoti ir nesijaudinti dėl kritikos. Tada, kai pradedate skleisti informaciją apie savo produkto ar paslaugos išskirtinumą, turite orientuotis į žmones, kurie nori išbandyti naujus dalykus ir nori (ir geba) skleisti žinią kitiems. Jei pastebėsite, kad jūsų įmonė atsilieka nuo rinkos lyderės, atsispirkite norui tiesiog pamėgdžioti tai, ką ji daro.

Jus taip pat gali dominti

Back to Top